×

* te pola są obowiązkowe

** gdy chcesz, by Twoja strona pojawiła się na naszym portalu

Sprawna obsługa reklamacji

Innowacyjny system obsługi reklamacji, który zapewnia niezawodność i efektywność w kontekście rozwiązywania problemów klientów, to świetny sposób, aby bardzo sprawnie rejestrować i przetwarzać reklamacje, na bieżąco śledząc ich status. Taką możliwość gwarantuje firma Debesis Sp. z o.o., specjalizująca się we wdrażaniu automatycznych narzędzi oraz dedykowanych paneli do obsługi klientów, zintegrowanych z innymi systemami, z jakich na co dzień korzysta firma. Ułatwia to podnoszenie standardów obsługi, zwiększenie zaufania do marki i wsparcie jej wizerunku.

System dedykowany dla firm

Debesis Sp. z o.o. proponuje system obsługi reklamacji, który został stworzony z myślą o potrzebach firm z różnych branż. Implementuje się go w celu usprawnienia obsługi konsumentów, w odniesieniu do przesyłanych przez nich zapytań, jednocześnie generując na ten temat raporty, aby następnie poddawać je analizie. Za sprawą dostępnych konfiguracji, system da się dostosować do indywidualnych wymagań konkretnego biznesu, co zapewnia większą skuteczność w kwestii niwelowania wielu problemów, zwiększając satysfakcję klientów ze współpracy z przedsiębiorstwem.

Debesis Sp. z o.o.

Młynarska 39/4B | 05-500 Piaseczno | woj.: mazowieckie | NIP: 793-162-47-81 | REGON: 180840298 | nr telefonu: +48 22 699 99 09 | debesis.pl | biuro@debesis.pl

Oferta pełna: WWW

Lokalizacja:

Godziny pracy:

Poniedziałek08:00-19:00
Wtorek08:00-19:00
Środa08:00-19:00
Czwartek08:00-19:00
Piątek08:00-19:00
SobotaZamknięte
NiedzielaZamknięte

Powiązane wpisy z tej kategorii:

Robtronik

Kliknij tutaj

Flesz Sp. z o.o.

Czytaj dalej

Lechar Sp. z o.o.

Link do strony